Republika Slovenija
Iskanje:

8. Poslovno načrtovanje

Kratko in jedrnato

Bodite kratki!

Ne pišite sto strani dolgega poslovnega načrta misleč, da bo njegov obseg naredil vtis na potencialne vlagatelje. Načrt mora biti kratek, jasen in dobro pripravljen – morda od 10 do 15 strani in priloge.

To je pomembno, kajti povpraševanj po naložbah je veliko in večina vlagateljev nerada tvega z izumi; ljubše jim je tisto, kar bolje poznajo in je zanje varneje. Enostavno napisan in razumljiv poslovni načrt je lahko enako pomemben kakor predstavitev izuma.

Krajši poslovni načrt je tudi enostavneje osveževati, pa tudi vaša ekipa ga bo lažje uporabljala kot delovni priročnik.

Bodite stvarni!

Vedno imejte pozitiven odnos do svoje zamisli, ne navajajte pa trditev o njenih možnostih, za katere nimate dokaza. Prav tako ne prikrivajte načrtno njenih pomanjkljivosti. Izkušenih vlagateljev ne boste ukanili.

Če boste s poslovnim načrtom poskušali ljudi zavajati, utegnete izgubiti verodostojnost; prepričajo naj jih dejstva. Če so možnosti izuma jasno prikazane, lahko s priznanjem pomanjkljivosti celo povečate svojo verodostojnost. Pomanjkljivosti lahko namreč namesto vas razkrije kdo drug.

Naslovnica | O uradu | O intelektualni lastnini | Priročnik za izumitelje | Za novinarje | Kontakt in podatki