Republika Slovenija
Iskanje:

Novice

11.08.2015

Sodelujte v akciji „Ideas Powered“ – izrazite svoje mnenje o intelektualni lastnini

Vabilo k sodelovanju, s katerim se URSIL pridružuje OHIM pri ozaveščanju mladih o vlogi intelektualne lastnine v sodobni družbi

S ciljem ozaveščanja mladih o vrednosti intelektualne lastnine in pomenu njenega spoštovanja je konec julija 2015 začela delovati prva vseevropska interaktivna spletna stran o intelektualni lastnini za mlade Ideas Powered.

www.ideaspowered.eu

Stran je namenjena zbiranju prispevkov mladih – oblikovalcev, skladateljev, podjetnikov in umetnikov – iz vse Evropske unije, s čimer želimo izpostaviti pomen varstva intelektualne lastnine za inovativnost in ustvarjalnost. Zagotoviti želimo svež pogled na intelektualno lastnino – na svež način na strani predstavljamo osnovne informacije o intelektualni lastnini, na njej pa objavljamo tudi prispevke mladih Evropejcev, ki uporabljajo intelektualno lastnino v podporo svojim podjetjem, preživljanju, konjičkom in interesom. Mladi ste vabljeni k oddaji svojega prispevka, saj je spletna stran zamišljena kot dvosmerni portal; prizadevali si bomo dobiti stališča mladih glede vseh vidikov intelektualne lastnine v njihovem življenju in vas tudi pozivali, da objavite svoje prispevke. Trenutno objavljamo natečaj za najboljši kratek video prispevek, s katerim vas želimo vzpodbuditi, da javno predstavite svoje poglede in razmišljanja o pomenu, ki ga ima intelektualna lastnina za vas.

Akcija in spletna stran sodita v okvir aktivnosti Evropskega opazovalnega urada za kršitve pravic intelektualne lastnine (EU Observatorij), ki deluje pri Uradu za usklajevanje na notranjem trgu (OHIM), največji agenciji EU na področju intelektualne lastnine. Temeljita na študiji o razumevanju in dojemanju pomena in vloge intelektualne lastnine pri državljanih EU, ki sta jo OHIM in EU Observatorij izvedla leta 2013 (Evropski državljani in intelektualna lastnina: zaznavanje, ozaveščenost in vedenje). Rezultati analize so pokazali, da v EU kar 80 % mladih, starih od 15 do 24 let meni, da ima kupovanje ponaredkov negativen ekonomski učinek, dve tretjini pa se strinjata, da nezakonit prenos vsebin ogroža gospodarstvo in delovna mesta. Vendar pa kljub temu kar 50 % mladih kupovanje ponaredkov šteje za izraz protesta ali za  pametni nakup, 57 % pa jih meni, da je nezakonito dostopanje do avtorsko zaščitene vsebine za osebno uporabo sprejemljivo.

Urad RS za intelektualno lastnino se pridružuje pobudi OHIM in EU Observatorija – vabimo mlade, da si spletno stran ogledate in prispevate svoja poglede na vlogo intelektualne lastnine v sodobnem svetu.

Ideas Powered najdete tudi na Facebooku (https://www.facebook.com/IdeasPowered) in Twitterju (https://twitter.com/IdeasPowered).


<< <- Nazaj na: Novice

Naslovnica | O uradu | O intelektualni lastnini | Priročnik za izumitelje | Za novinarje | Kontakt in podatki